YleistäGLVS Jefuhanskat (y-tunnus: 3093124-4) myy tuotteita yksityishenkilöille EU-alueelle. Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen, tai hänellä pitää olla tilaamiseen huoltajan lupa. Näitä toimitusehtoja sovelletaan tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin (esimerkiksi tilaaminen poikkeustapauksissa sähköpostitse).Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 01.11.2019 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme etukäteen aina ennen kuin tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
ToimituskulutTilausten toimituskulut ovat 5,90€ ja yli 35€ tilauksissa ilmaiset. Noutamattoman paketin palautuessa lähettäjälle, veloitamme 14,90€ palautumisesta ja uudelleenlähetyksestä aiheutuneista kustannuksista.
ToimitustapaTilaukset toimitetaan Postin tai matkahuollon välityksellä kirjeenä tai pakettina.
Toimitusaika Toimitamme tilauksesi kuljetettavaksi 1-2 päivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Toimitukset ovat perillä 2-5 arkipäivän kuluessa. Poikkeukset toimitusajoissa ilmoitetaan tuotteen esittelytekstin yhteydessä.Lähetyksen tarkistus, virhe- ja ongelmatilanteetTarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Mikäli paketti on vahingoittunut, otathan kuvia paketista jo ennen sen avaamista. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
VastuunrajoitusGLVS Jefuhanskat ei vastaa mistään tilaukseen toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
ErimielisyydetOtathan ongelmatilanteissa yhteyttä meihin alta löytyvien yhteystietojen kautta.Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).